martes, agosto 08, 2006

Judit a Suomi

Viure in the middle of the forest, com diu l'Anne amb el seu peculiar accent francés, té les seues coses bones: el silenci de les nits, la possibilitat de passejar entre els boscos, disposar d'una pista d'esquí a 5 minuts de casa o d'una barbacoa per organitzar festes col·lectives. Una situació perfecta si no hagués de pedalejar durant 20 minuts per arribar a la uni, pagar un taxi cada vegada que volem sortir més tard de les 2:10am o disposar només d'un supermercat com a serveis pròxims. És clar que després de viure 16 anys a les afores del poble i 5 a les afores d'una ciutat, una ja hauria d'estar habituada ja sigui a caminar, pedalejar, agafar el bus o conduir.

A part d'això i una tos que no em deixa viure, banyar-se en un llac després de la sauna és un plaer, descobrir 3 femelles de rens que mengen herva pausadament mentre passeges amb bicicleta és magnífic però sobretot, adonar-se que aquí les noies rosses, altes i amb ulls blaus són del montón no té preu.

7 comentarios:

Chiquilín de Bachín dijo...

Preciós... em fa recordar un llac que vaig veure fa dos anys a la Patagonia.

Espero que estiguis bé i que escriguis aviat com va començar tot. Petonets.

Anónimo dijo...

Quina passada! Té raó el Fabri, que és preciós.

Com estàs, Judit? Els finesos són tan tímids com els defineix la seva cultura? Segur que ja deus haver conegut molta gent.

Esperem amb candeletes les teves impressions!

Molts petonets i cuida't molt!

Anónimo dijo...

Ai! aquesta era jo, no havia pensat a posar el nom.

Judit dijo...

necessito temps per escriure un text treballadet, preneu paciència i el resultat serà millor. Aquí és un no parar... Banayr-se als llacs és lo millor del món!!!!

Chiquilín de Bachín dijo...

Està comprobat científicament que les noies més guapes són morenes :-)

Anónimo dijo...

Amor!y lo bien que estamos in the middle of the forest que?si no fuera x...u know...que no que esta guay este forest,lo corroboro yo

xuxudecrema dijo...

ostres jo també sóc patoseta i estic sempre a la lluna però el més curiós es que també em dic Judit Algueró... estava fent egosurfing que en diuen, es a dir, buscar-me al google i me trobat amb una mena d'alter ego que disfruta de banys als llacs, cosa que d'altra banda també m'encanta!!
que disfrutis molt d'aquesta experiència... no hi ha res com viatjar, coneixer...deixar-te embolcallar per la vida.
judit@xuxulanstrum.com