martes, junio 13, 2006

50 dies????!!!!!!!!

13 del matí. Ahir. En el correu hi ha un e-mail interessant: EILC Tampere. Podria ser un e-mail d'acceptació al curs intensiu de finés, o tot el contrari... L'obro. Congratulations![...] from the 1st August to the 23rd... Ai mare!!! que això és d'aquí no res! I ni tan sols puc trobar els descansos d'esquí, ni l'equip antifred per pujar a l'Everest i no morir congelat!!!! Ai, ai, ai, ai, que la panxa se'm remou (potser és gana, o no...). LLLLLLLLa mà em tremolllllla, se m'enganxa cada cop que pitjo la lletra LLLLLLLLLL. PROU!!!!!! COLLONS!!!!! TRANQUILITAT!!!!!! Serà possible que ara t'agafi aquesta tremolor. He de baixar la maleta gegant de sobre l'armari. SÍ, SÍ, SÍ, començaré a omplir-la, només queden 50 dies. Faré una llista, això serà útil:

- 10 parells de calces
- 14 mitjons

Aix, ja m'he equivocat:

-14 calces
-10 parells de mitjons
-5 jerseis de llana d'aquells que tapen molt
-tovalloles per la sauna, i per la dutxa tb, és clar
-botes
-barret
-tots els forros polars que trobi
-bufandes
-bikini, mai se sap
-maquina depiladora, tampoc sé sap mai
-manta
-alguna cosa d'estiu, per si fa calor

M'avorreixo... Ja acabaré la llista un altre dia. O el dia abans, com sempre. MERDA! I no me'n recordava que d'aquí dos setmanes marxem a Itàlia, ufff, quina feinada. Pensant-ho millor, corro cap al Decathlon a veure si encara tenen material d'esquiar. Ara, que és estiu... AI, AI, AI!!!!!!!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Oh!

Un dia estava llegint comentaris al blog del Roger, i tu n'hi havies deixat un. Supos que més per poca feina que per altra cosa, vaig clicar a veure com era el teu blog (ja saps, una d'aquelles coses que tots fem a vegades per satisfer la curiositat, però fa vergonya dir-les; no sigui cas que ens mirin "raro"). Em va agradar i vaig pensar: "Mira! Potser hi escric algo". La qüestió és que no ho vaig fer (... "les mirades rares"). Però per casualitats de la vida, avui, mentre feia un deliciós pastís de mermelada de gerds cobert de xocolata amb canyella, he posat la tele quan just començava una pel·lícula: Las invasiones bárbaras. M'ha encantat. Així que, a l'acabar, no he pogut evitar deixar-me absorbir per la serendipitat i escriure't quatre línies.

Bonne Nuit :)

Anónimo dijo...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anónimo dijo...

Amiable dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.